onsdag 29. september 2010

 
Jeg hadde en mistanke før jeg dro om at jeg kom til å være elendig på å oppdatere bloggen. Mistanke bekreftet. De siste 3 ukene har vært utrolig stappa, og lærerne har tatt på djevelhorna og gitt oss heftig mye lekser i ALLE fag. Med alle tingene utenom skole, venner osv, har jeg fått altfor lite søvn, og i dag måtte jeg bli hjemme fordi jeg har klart å bli syk i tillegg. Alt dette høres veldig deprimerende ut, men jeg har det fremdeles som plommen i egget, selvom det kan bli litt stressende iblant.

Noe av det jeg har gjort de siste ukene


  • For rundt to uker hadde vi first-year show og Sweden House opptrådte først med bl.a. Bollywood dans og laget middag til hele skolen, fordi mannen til Summer, Mohan, ble 80 år og er veldig syk. Begge deler gikk utrolig bra, vi hadde jo bare to uker til å forberede showet, men det gikk utrolig bra og jeg er kjempeimponert over samåringene mine.

  • Lagd middag til de norske andreåringene. (De lurte oss til å tro at det var en tradisjon at vi skulle kjøpe gaver til dem også, så de endte opp med random ting fra Joker, hurra).

  • Dratt til Førde, sett sivilisasjon!! Utrolig rart, følte meg som en alien, men fikk kjøpt pute, skoleveske og diverse ting jeg desperat trengte.

  • Hatt besøk av 3 norske tredjeåringer og en blind eksstudent som har klatret opp noen av de største fjellene i hele verden.

  • Kysset en frosk

  • Crazy hat week: På denne skolen er det helt normalt å se folk med spiderman-maske eller gigantisk sombrero.
  • Prøvd klatring ute for første gang! Sykt hardt, men sykt gøy. 
  • Bestilt billett til Praha i november break! Skal reise med en del folk fra skolen, gleder meg utrolig mye.

    Ellers har vi vært rundt omkring, trent, spilt rugby, gjort lekser, vært med venner til langt på natt osv. Har det hvertfall veldig bra, og i dag SKAL jeg bli frisk!

    Gjør opp for lite blogging med masse bilder, enjoy.


    First year show:




     


    Latinoo





    Sweden House jentenee
    I Snikkarbua
    Room dinner, nam!
    Stjålet av Nicholas


    -Besitos

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar