onsdag 8. desember 2010

Nå er det jul. Igjen

Nå drar jeg om under to timer. Hele rommet er ryddet, og kofferten er pakket. Nå gjenstår det kun å printe billettene, ta bilder av vinter-campus, rydde litt mer og gi ut julekort. Jeg gleder meg masse til å komme hjem og slappe av, møte venner og familie, men samtidig har jeg ikke lyst til å si ha det til noen her. Menmen, det er jo bare for en måned.

Siste uka har vært utrolig hektisk. Har hatt masse skole, i tillegg til øvinger for Christmas Show, Lucia (vi hadde det 1. desember slik at de ikke-nordiske skulle få oppleve tradisjonen, og alle synes det var «maaagisk», unntatt de som trodde vi var KKK). I tillegg har vi hatt masse juleopplegg hver kveld, siste EAC's. På fredag hadde vi Inter House competition i innebandy og basket (ikke spør hvordan det gikk med Sweden House) i Dale, på lørdag var det Amnesty akjson, Christmas Dinner, show og så fest. Etterpå så jeg the Holiday med en kjempekoselig gjeng, og vi gikk hjem rundt 4.
Søndag var det et helt utrolig danseshow, kjempeprofesjonelt med røyk, flashlys og utrolige danser, og etterpå var det julecafé med julesanger og live musikk. Vi kom tilog med i lokalavisa! Jo, også var det brann i Finland House natt til lørdag, ganske dramatisk måte å våkne på 3 om morgenen, men heldigvis ble bare dayroomet skadet, og ingen mennesker. Men huset stinker gymsokk, og holder pusten hver gang jeg skal inn der nå.

Har egentlig ikke tid til mer enn å ønske alle en GOD jul, og håper dere nyter den fullt ut.












  

GOD JUL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar